ozdemirinannesi Kızlar 25 mayısta normal doğum yaptım dikişlerim hala düşmedi normal mi sizin kaçıncı günde düştü ?
asaletsoydangelir ozdemirinannesi herkeste değişiklik gösterebilir,ama sen muane olacağın zamn doktorun kontrol edecektir
Maviii2 Normal bence benimki kırkıma yakın başladı düşmeye bazen geç iyileşebiliyor tabi yine de doktorunuza danışın ortalama 14 15 gün sonra düşmeye başlar diye biliyorum
araseda Ben de ayin 13unde dogum yaptim. Bikac gun once dikisler düşmeye basladi. Vucut yapisina gore degisiklik gosterebilir bence
Maviii2 ozdemirinannesi hmm sen kuru tutmaya bak canım dikişlerini hatta doktorum bana günde 1 saat üstünde hiçbir şey olmadan uzan demişti hava alsın kurusun diye deneyebilirsin pansumanını çok ıslak yapmamaya çalış onun haricinde dokununca şişlik varmı enfeksiyon kapmış gibi hani dikişlerde ağrı vs varsa erken randevu alıp gidebilirsin
ozdemirinannesi Maviii2 ya bu sıcakta kuru tutmak mümkün olmuyor bir de hasta bezi resmen her yerim pişik oldu ama o açık tutmayı yarın denicem duştan sonra 💖
Maviii2 ozdemirinannesi haklısın ben Ağustos ayında Antep’te yaşamıştım o durumu arkadaşıma da saç kurutma makinesi önermişti doktor onunla 5 dk falan kurut günlük diye hangisi kolayına geliyorsa onu dene canım geçmiş olsun 😊
fatmaglll ozdemirinannesi benim 15 ci günde düşmeye başladı şimdi 2 ay 6 gün oldu 2 gün önce bir tane daha dikişim düşmüş
aaaeeeaaa ozdemirinannesi Ped üzerine tuvalet kağıdı kullan dedi ebe bana. Ped çok nemlendiriyor sürekli tuvalet kağıdını değiştiriyorum