Mahir Kızım 18 Ekim’de Diyarbakır’da Memorial Dicle Hastanesinde doğdu. İsmi Dicle Ekin 💕
2690 gr 49 cm doğmuştu. 2.ayda 5200 gr 57 cm di. Pazartesi tekrar ölçtüreceğiz.
Beslenmede bir sıkıntımız Yok sadece anne sütü alıyor, gündüz ne zaman isterse gece de kendi uyandığında emziriyorum. Ama gündüz uykularımız berbat, uyumuyor uyusa da 20 dk yı geçmiyor. Bunu nasıl halledeceğiz, büyüyünce düzene girer mi bilmşyorum. Kucakta yada beşikte sallayarak uyuyor gündüzleri, bu sebeple kısa ıyuduğunu düşünüyorum ama küçük olduğu için bıraktıramıyorum.
Bir de kalbinde delik var, sürekli takipli. O yüzden çok fazla ağlamasını da istemiyorum. Bizde durumlar böyle☺️