AntiFilozof çok iyi anlıyorum sizi. Bende çok üzülüyordum ama başlara nazaran daha az hasta oluyor artık. Bayadır hasta olmuyordu hatta, bu hafta tekrar oldu. Olacak bunlar çocuk sonuçta, hastalanacak iyleşecekler. Allah beterinden saklasın, normal süreçler. Bizde de eşim çok tepkili, o almaya çalıştı, kreşe küfür ediyodu sürekli bizde salak gibi paramızla rezil oluyoz bebe orda hastalansın diye para ödüyoruz falan diyodu. Ona da güç bela anlattım durumu etraftanda gördü biraz ikna oldu şimdi bişey demiyor artık, arada kreşe yine bi kaç küfür sallamaktan başka yani🤪🤭