Kızlar 7 ay önce spinal anestezi ile sezeryan oldum ama 1 aydır bel ağrısından ölüyorum resmen, oturup kalkarken, iş yaparken sürekli belim ağrıyor. Artık o kadar kötü oluyorum ki bebeğimi sallarken bile batma hissi oluyor. Ne yapabilirim sizce ya da ankarada iyi bir doktor varsa söyler misiniz? :(