lawyer35 mother2 vallahi bizim ki 2500 doğdu Geçen hafta doktorun yanındaydım. Kilomuz 6800 gayet normal dedi bence senin kide çok iyi
hilalpolatt mother2 bence gayet iyi. Benim bebeğimde kız 5 aylıkken 8.300’dü 4 gün sonra 6 aylık olucak şuan bilmiyorum kaç olduğunu. 2.700 kg doğdu. Persentile göre sizinki gayet güzel
fndaa Benim bebeğim de 7 ay 10 günlük 3630 doğdu şu an 8300 dedi ebe normal bence. Birde kiloya çok takmamak gerek sağlıklı olduktan sonra
Rwerdst mother2 oğlum 10 ay 27 günlük 8500-9000 gr arası bir şey 😅 maşallah iyi kilosu bence. 2590 gr doğdu.