Kızlar buyuzden bebeğini doktora götüren varmı hiç öksürük ateş vesare yok yani hasta deyil ama dili hep dışarıda nefes alırken çok zorlaniyo gibi geliyo bana yenidogan olduğu için normal mi acaba doktora götürüp götürmeme konusunda çok kararsız kaldım