Esrali
Canım eskisi gibi eczaneler artık 1 yaşında olmadan kulak delimi yapmıyorlar kulak gelişimi devam ettiği için yani en azından ben bayağı bir eczane dolaştım hepsinden bu cevabı aldım deldirmekten de vazgeçtim gerçekten 1 yaşını beklemek daha iyi