msoylu benimki de çok hareketliydi ve yürümüyordu. İnanır mısınız sünnetinden 2 gün sonra tam anlamıyla tek başına yürümeye başladı. İlk gün biraz zorladı ondan sonrası kolaydı. O ilk gün de aslında ağrısından oldu ağrısının nedeni ise hipofiz bezi ile krem sürmüştü doktorumuz o da pirtmasın diye bantlamisti kasıklarına doğru pipisi ile yumurtalıkları arasında kalmış bez kayınca. Biz evde yaptırdık anestezi olmadan. Uyuşturucu iğne yapıldı elinden ve kolundan tutunca ondan korktu sadece çünkü yatmayı hiç sevmeyen bir bebiş 😅
İyiki de yaptirmisim diyorum şimdi bende sizkn gibi tereddüt ediyordm ama ilerisi daha zor. Eşimin yeğeni de 3 yaşında yapıldı aşırı zor geçmiş. İnşallah sizinki de kolay geçer. Kantoron yağı kullanın zeytinyağı ile krem kullanmadim ben. Yağın erken iyileştirme süreci oluyor hem daha iyi sizin ve bebeğinizin için. Aşırı sıcak gelmeden yaptırın derim yoksa sıcaklarda isilik oluyor bez yerleri. 🌹