Bebeğim 20 aylık beş gündür akşam uykularına yatağında geçirmeye çalışıyorum normalde gezdirip uyuyunca yatağına koyardım şimdi rutinler sonrası yatağında uykuya dalmasını sağlamaya çalışıyorum yatağına koyup uyku arkadaşı verip sandalyede belli bi mesafede oturuyorum ilk günler beşiğine bitişikti şimdi biraz geriye aldım ama bebeğim sürekli ayağa kalkıyo sürekli konuşuyo sürekli anne diyo bu evrede nasıl davrancağımı şaşırıyorum sessiz kalsam yatakta tepinmeye başlıyo siz eğitim verirken naptınız böyle yaptığında artık sabır anlamında da çok tükenmiş durumdayım hemen sinirleniyorum maalesef sonra üzülüyorum uykuya dalması 1 saat sürüyo hala hiç kısalma olmadı geceleri de beslenmesi olmamasına rağmen 2-3 kere kalkıyo sakinleştirp koymaya çalışıyorum geri nasıl ilerlemeliyim ne yapmalıyım akıl verin nolur