kyaaelf Kızlarrr Bebek muhallebilerini nasıl ve hangi öğünde yediriyorsunuz acabaaa 7 aylık bebeğim var siz hangi aylarda başladınız
xbebegimx kyaaelf kahvalti ,ara ogun anne sutu ,ogle sebze yemegi/corbasi ,ara ogun yogurt ,aksam anne sutu bizim liste bu sekilde
nazalex kyaaelf benim oğluşumda 7 aylık canım sabah 6 da kalkıyoruz tüm gece emdiği için tok oluyor ilk uykusuna kadar bi şey vermiyorum sonra uyuyor uyandıktan sonra sebze çorbası içiyor sonra 2. Uyku sonra muhallebi yiyor meyveli 3. Uyku dan sonrada genelde yoğur kefir meyve suyu gibi şeyler veriyorum anne sütü de sınırsız ne zaman isterse ama ben genelde uykularından önce emziriyorum bu şekilde bir düzen kurduk şimdilik
Bsrarch kyaaelf sabah kahvaltı, öğlen sebzeli tadım yemeği ara öğünde de yoğurt meyve vs veriyorum. Hepsi emzirmeden 1-1,5 saat sonra olacak şekilde. Akşam uykusuna geçmeden de sadece anne sütü alıyor
sultankocman Kahvaltı, yemek veya çorba, meyve püreleri, muhallebi. Bizim de böyle. Sınırsız anne sütü
nazalex sultankocman kuzum ne kadar su veriyorsun ya ben sanırım az veriyorum çişi azaldı son günlerde sıcak birde
useruser kyaaelf sabah ilk uyanış anne sütü bir saat sonra yarım çay bardağı pirinç unu yarım muz 3 cici bebe bir çay kaşığı keci boynuzu özü bir ceviz karıştırıp yediriyorum bazende 3 cici bebe bir haşlanmış yumurta sarısı ezip üstüne pekmez döküyorum bazende benimle kahvaltı yapıyor zeytin peynir falan kızımın o anki ruh hali bağlı bazen hiç bişey yemiyor sabah neyse öğlen ben genelde meyve püresi veriyorum cam rendede şeftali falan bazen karışık meyve yapıyorum elma şeftali kaysı cam rendede rendeleyip yediriyorum tabi bu öğünlerin arasında emiyorda son olarak akşam 4 5 gibi çorba türleri ya da pilav tavuk türleri veriyorum zaten akşam 8 de emip uyuyor kızım 7ay 9 günlük 😊❣🙏