HgunesH bizim doktorumuz zeytinyağına kesinlikle çok karşı. Ben de sürmüştüm. Çok asitli olduğunu ve cildinin pH dengesini bozup tahriş edebileceğini söyledi. Ben mustela nemlendirici kullanıyorum. Pişik kremi değil ama nemlendiricisi bile o kızarıklığı hemen almıştı. Bu markanın pişik kremi varsa alabilirsiniz ben çok memnunum