Happybaby06 Dogumdan 4 ay sonra regl oldum 2 aydır yoğun oluyor herkeste öylemi ve ne zaman bu yoğunluk azalır tecrübesi olanlar
Sevemr Happybaby06 bn hamilelikle beraber, 15 aydır olmuyorum. O kadar rahatsızm ki, olsun da çok gelsin kafasındayım ..
lmelekarici Benim 3.5 ay oldu hala olmadı ama muhtemelen normaldir çünkü bi seneden fazla olmayıp birden vücud eski düzene dönmeye çalıştığı içindir..ama yine de sağlık ocağındaki doktorlara sorabilirsiniz içiniz rahat eder
Happybaby06 Sevemr bende öyleydim bir oldum bir günde bir paket bitiriyordum rahim toparlandı sarkma azaldı
Sevemr Happybaby06 işte Bnm de sorunum o ne yaptıysam olmadım . Kaç gün boyunca soğan suyu ve maydanoz suyu da içtim, bana mısın demedi.
Happybaby06 Sevemr kendiliginden oluyor ne yaparsan yap birde sütüm azalmaya baslayinca anladım adet olacağımı tabi ne kadar doğru tespit bilemem