Elis61 Doğum sonrası bu durumu yaşayan var mı? Daha çok Bacaklarda ve ara ara kollarda da. 2 yaşında olacak kızım hala devam ediyor regl döneminde artıyor. Tahlil sık sık yaptıruuorum çok şükür bir sorun yok. Ama rahatsız edici yani psikolojik olarak :/
rumeysahinn Elis61 kaşıntı döküntü ile birlikte. Morluklar da var benim de tahlillerim temiz ama alerji tedavisi görüyorum o biraz hafifletti doğum yapalı 2 ay oldu
Sinemeyra Elis61 ben kendimi bildim bileli oluyo bende hamileyken hiç olmadı doğumdan sonra geri başladı
Brkrk Elis61 benimde yaklaşık 1 aydır oluyor, bebeğim 9 aylık sürekli üstüme basıyor. Çok hareketli ve o yapıyor sanıyordum hiç bu açıdan düşünmemiştim belki de kendiliğinden oluyor. Mossmor bacaklarım yuvarlak yuvarlak hep
Elis61 rumeysahinn Allah allah ne alerjin var canm o hiç aklıma gelmemişti. Bildigim bir alerjim yok morluklar oluyor bir ıiki güne kendigilinden geçiyor anlam veremıyorum bide acıyorlar ciddi bir darbe almısım gibi
rumeysahinn Elis61 benimde bildiğim bir alerjim yok dermatolojiye gittim öyle söyledi sonra alerji hapı verdi içtikçe hafifliyor kullanmazsam geri başlıyor ama benim kaşıntım çok fazla
Elis61 DevosMom evet hemogram içinde oluyor onlar diye biliyorum PLT lym vs hepsine bakıldı çok şükür normal
DevosMom Elis61 sadece hemogram mı bakıldı periferik kan testi de yapıldı mı? Morluklar genelde trombositten kaynaklanıyor o yüzden sordum. Kardeşim lösemi hastasıydı onun trombositi düştüğü zaman olurdu
Elis61 Sinemeyra :/ tüm tahlillerim yapılmıştır. Benim dogumla basldı 2 yıldır devam ediyor ara ara bazen duruyo tamamen regl doneminde artıyor. Neyle ilgili senin ki peki
Elis61 DevosMom hemogran kan pıhtılaşma testleri herşey. Farklı bir test yaptırmadım bir sorun olsa kan da çıkardı bir sorun görülürdü diye dusunuyorum. Ve 2 yıldır devam ediyor ben ara ara kan değerlerime baktırıyorum yine de.
Sinemeyra Elis61 benim çocukluğumdan belli var gittim çok kez bulamadılar nededini romatizma çıktı ondan da olabilir dediler yinede bulamadılar kan kanseri olabilir dediler onada gittim onlarda temiz çıktı bu yıl daha çok arttık bu ay tekrar doktorlara gidicem inşAllah bi çözüm bulurum bacaklarımda çok benim ve ağrı sancı çok bende
Elis61 Brkrk mutlaka yaptıkları da vardır ama hepsinide yapamaz ki mümkün değil.doğum yapan kadınlarda çok oluyor ne eksikliğinden acaba çok merak edıyorum
Elis61 Sinemeyra morluklar acıyormu sizinde. Sizinki daha farklı yapısal bişey o zaman. Benım dogumdan sonra oldu. Genetik olabilir belki
Elis61 Suphiye_mila13 olablir ama bir skıntı olsa kana mutlaka yansırdı crp vs artardı diye dusunuyorum
Elis61 rumeysahinn aaa bende mi gitsem bilemedim. Çünkü benim de arada kaşıntım oluyor ve kaşınan yer bişey ısırmış gibi kabarıyor ertesi gğne geçiyor. Ama morluklarla ilgisi var mıdır bilmiyorum. Dermatoloji nasıl muayene ediyor hiç gitmedim sorular mı sorıyor canım