use1234 Merhabalar. Kırkım çıktıktan sonra doktora gittim muayene etti felan sıkıntı yoktu. Bi testten bahsetti simir testi dedi yazılışını da bilmiyorum yaptıran var mi gerekli bisey mi acaba ücreti ne kadar gerekli değilse yaptirmiyacam çünkü
sek_kahve use1234 devlet hastanesine yıllık rutin kontrollere gidin mutlaka, her gittiğinizde de smear testini yaptırın. Bir şey çıkarsa size haber ediliyor, çıkmazsa edilmiyorsunuz. Yapılması lazım