egekulk tosbiksmoms  Bunu kullanıyorum biraz koyu o yüzden renksiz güneş kremi işe karıştırıp kullanıyorum
tosbiksmoms elmaliturtam ben her zaman değil ama çok sıcak günlerde oluyorum. Yanaklarım kıpkırmızı oluyor. Gölge yere geçince düzeliyor.
tosbiksmoms Tansukiz sizinki daha kötüymüş. Dışarıda beyaz olup da kızarmayan insanlara imreniyorum valla
Hdemir1618 tosbiksmoms Güneş kremini ihmal etmiyorum ben yani maalesef ki beyaz tenli olaraktan bütün dezavantajlarını yaşıyorum
hepbahar123 tosbiksmoms ben vizörlü şapka sipariş vercem ama.bayram geçsin öyle kargo yetişmez şu an memlekette olcam