Kızlar oğlum 5 aylık ve göğüs kısmının kuru ve kabuklanması sonucu doktorumuz inek sütü alerji tanısı koydu. İnek sütü ve ürünleri yasak. Söylediği şeylere dikkat ediyorum lakin, kaşınması azalmadı. Bu durumu yaşayan var mı? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?