HE-SEN-COK-BILIYON Perşembe günü 4 aylık bebeğimi sünnet ettirdim dün pipisinde morluk oldu ucunda hafifledi ama geçmedi doktora götürmeli miyim acaba yoksa normal mi
nimetbatu HE-SEN-COK-BILIYON normal canım ilk zaman şişlik morluk oluyor benim oğlumun da iğne vurulan yerleri filan mordu ve şişti geçiyor geçmiş olsun
HE-SEN-COK-BILIYON Kbrrrr_58 Beyzasim nimetbatu çok sağolun kızlar dün bi anda öyle olunca çok korktum bişey mi oldu diye