Hanımlar merhaba ikizlerimin kan tahlilinde kreatin kikaz yükselişi çıktı doktorumuz haftaya bi daha yaptırın dedi.başka birşey demedi .netten baktığımda kas hasarı diyor .bilgisi olan tahlilinde böyle çıkanlar varmı sizlerden bilgiler almak istiyorum