GokceMom_ Kızlar aranızda tahlil sonucundan anlayan varsa yorum yapabilir mi 1 yaşındaki kızımın tahlil sonucu
Papatya-eylul88 GokceMom_ geçmiş olsun.benim bebegim 7 aylikti 1 hafta once yaptik referans dişlarimiz hemen hemen ayni..dr.bi sorun olmadigini söyledi bize.ama 7.ayla 1 yaş fark edermi bilemem.
Dejajavu 9.5 aylıkken yaptırdım bir sürü referans dışı çıktı hangileri bilemeyeceğim . Kansızlık yok ama Akdeniz anemisi demişti bebeğime . Benden geçmiş genetikti üzülmüştüm .