Kızlar iki buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım kanamam 50 gün sürdü sonra kesildi keçen hafta evi temizledikten sonra tekrar kanamam oldu 3 gün hatta ben adet olduğumu düşündüm bugün tekrar mutfağı temizledim ve tekrar kanamam oldu sizce normal mi her yorulduğumda kanamam olması