zeyzeykere Merhabalar sabahtan beru halsızım atesım var hastaneye gıtmek ıcın esımı beklıyorum salgın mı var anlamadım
Oyku_0321 zeyzeykere bende akşam hiç bişeyim yokken sabah bi kırgınlıkla uyandım biraz da boğazlarım acıyo kulaklarım da üşüme geliyo bazen de ama gitmedim doktora 😕
Busra2326 zeyzeykere merhaba sabah 38.5 ateş haldizlik gözlerim açılmıyor 2.5 yaşındaki kızımla zor belaaa yürüyerek sağlık ocağına gittim antibiyotik ve iburamin verdi dönüşte bayılıcaktım eşimi aradım geldi aldı beni o derece kolum kalkmuyor