Urasss13 Kızlar merhaba, bir kaç gündür havalar ısındı iyice gece uyuturken çocuklara ne giydiriyorsunuz oğlum 20 aylık şortla kısa kolluyla yatırdım dün ama yine sıcakladı. Siz nasıl uyutuyorsunuz
aycanilgun Urasss13 bizde Mersin merkezdeyiz birkaç gündür geceli gündüzlü çok sıcak ve ben direk zıbınla yatırıyorum kızımı 6 ay 2 günlük
asell_asl Urasss13 3 aylık bebeğimi zıbın+şortla yatırıyorum ama gün içerisinde sadece zıbın oluyor üzerinde . Mezitlideyiz hava gerçekten çok sıcak
Feyzosumunannesi Urasss13 Mersin yenisehirde oturuyorum bende. Ama 3 4 gündür ayvagedigi yaylasında annemdeyim. Havalar ısınmış oralarda gelince büyük ihtimal klimada yatarız
Urasss13 aycanilgun ya bende yenişehirdeyim hava bu kadar sıcak değildi birden ısındı hemen terliyor bende zıbınla yatırsam çok mu olur diye düşünüyordum ama olmaz sanırım
Urasss13 asell_asl ben çok üşeyen biriyim o yüzden daha ilk defa dün şortla yattım hep uzun pijamayla yatıyordum dün oğlumda şortla yattı çok mu diye düşündüm ama demek ki değil bende bugün ince yatırayım
Urasss13 Feyzosumunannesi aaa yenişehirin neresi bende yenişehirdeyim pozcudayım. Ben bugün öğlen işkence defa klima açtım bundan sonra hep açarım gibi gözüküyor
Urasss13 Feyzosumunannesi aynı yerde oturuyoruz bizim evde çok yakın yenişehir ilköğretime a101 civarındayız😊
Urasss13 Gunesnil_23 bende kısa kollu şorta dün yeni geçtim bugün zıbınla yatıracağım terlemesin diye hava birden çok ısındı
Feyzosumunannesi Urasss13 Yaa çok yakınız. Okulun karşısındaki sokağın 2 üst sokagindayim Kayinvalidem okulun kapısının karşısındaki sokakta. Muhtarlığın oradaki parka geliyorum 2 aydır 🤣
Elmas Yenişehir Eğriçamdayım. Kızım 4 aylık tişört şort giydiriyorum gece de klima en düşük ayarda çalışıyor üstüne müslin örtü örtüyorum
Urasss13 Elmas bende pozcu tarafındayım çok sıcak oldu 2 gündür şort tişört giydiriyorum ama oğlum üstünü örtmeye izin vermiyor klima açsak böyle giydiririm açmazsak zıbın giydiririm yoksa çok sıcaklar. Ben 2 gün öncesine kadar uzun pijama kısa kol tişört giydiriyordum birden ısındı hava
Urasss13 Feyzosumunannesi çok çok yakınız hemde büyük ihtimal karşılaşmış bile olabiliriz 😁 kayınvaliden ikimizin arasında oturuyor sanırım bende türk telekomun üst sokağında oturuyorum a101le çevre yolu arasındaki sokakta
Urasss13 Feyzosumunannesi evet bizim sokakta😁 forumda ilk defa bu kadar yakınımda biri olduğunu gördüm
Urasss13 aycanilgun yaaa baya yakınmışız biz hep oğlumla sahile gidiyoruz orda espresso var oturuyoruz 😊
3melekannesi_ Urasss13 ben de hafta sonu gelecwğim bir jkaç ay kalacağız bakalım biz nasıl dayanacağız orda🥴