Ay1453 biz 2 yil once geldik insanlarını ben çok sevdim çok cana yakınlar cinler mahallesini pek onermiyorlar ben doguelagöz mahallesinde oturdum sağlık ocağına eczaneye pazara vs hep yürüyerek çok yakın oluyordu avm ye de yürüyüş yaparak gidiyordum şimdi özel hastane açılacak çarşıyada yakın çok yakın ben olsam ereglide orda oturmak isterdim herhalde zaten pek büyük bir yer değil en azından çarşıya avm ye hastaneye yakın olursunuz başka da bir yeri yok zaten ama ben çok sevdim burayı umarım sizde seversiniz 🥰 Yine ne sormak isterseniz elimden geldiğince yardımcı olurum altta arkadaşın yazidigi gibi tokilerde var evet orda oturan arkadaşlarım da var yeni yapılanlar güzel ama market vs var ama ilçeye uzak otobüsle kendi aracınız varsa rahatlıkla gelinir