Yemeklerıne katabılırsınıZ bırazcık öyle yiyo kızım ama kokusuda tadı da çok çirkin çocuklar haklı ege emzırıyosanız sızden kalsıyum alır cokda kafanıza takmayın ben artık zorlamıyorum elımden geldıgı kadar diyet yapıcam sonra dıyetı yavas yavas bırakıcam inşallah vücudu unutmus olur alerjiyi