Arzummmmm yani aslında yeni Toki’lerin yeri biraz kötü ama asla ölü yatırım değil ev biz de çok almak istiyoruz Ardahan’dan bir ev gidince en kötü kiraya verirsiniz yerleşip kalacak haliniz yok yada giderken satarsınız ev bu sürekli değerleniyor maddi durumumuz şuan ev almaya el verişli olsa şayet asla kaçırmam Ardahan memur şehri gelen için de ev çok yok yani bence almayı değerlendirin derim