nurrr2601 benim bebeğin de gazı vardı ikinarak kizararak kendi çabası ile yapiodu gazını bizde masaj yapıyorduk ama bacaklarını karnına çekerek ağrı ile yapiodu son üç gündür çığlık çığlığa ağliyor gazını çok zor yapiodu bir saat gaz masajı yaptık sabah dayanamadım gaz damlası aldık valla aşırı işe yaradı bir saat sonra ikinmadan kolaylıkla Altan usten gaz bıraktı tüm gün sessizce uyudu uykusunda ikiniyor uyaniodu ama tüm gün çok işe yaradı az önce yine verdim emzirmistim tavsiye ederim gaz damlasini