Kızlar öncelikle şunu belirtmek istiyorum . Ben normal kıyafetlermi bile aşırı kaliteli alıyorm. Sıradan kıyafetlerimde bile 1500₺ altı da yok . Az olsun kaliteli olsun düşüncesindeyim. Yanlış anlaşılmasın. Bunu şu yüzden belirttim . Buraya koyacağım abiyelerde gerçekten kaliteli ve güzel. Satılmayacak şeyleri direk çöpe atan biriyim. Ürünler tertemiz gerçekten 😊 2 adet abiye var 1 er görsel atıcam şimdilik 😊