Arkadaşlar 1. Çocuktan sonra 2.Çocuk istedik yaklaşık bir yıl oldu ama çocuk olmadı doktora göründm klomen-kullanıp 20 gün sonra tekrar muaneye çağırdı bugün gittim ultrason muanesi yaptı herşey normal ddi ve bana eğer adet olursan adetin 2-3 günü gelmemi söyledi olmazsan da hamilesindr dedi acaba niiçin çağırmış olabilir ne gibi bir muane yapar.