ayseoztas Hergün yada 2 günde 1 kaka yapmasi normal mi? Ben anne sütü veriyordum 3-4 günde bir yapiyordu çarşamba gününden beri mama kullaniyoruz, en fazla 2 günde 1 kaka yapiyor normal mi sizce? Sizin bebisler kac günde yapıyor ?
Ricitos ayseoztas canım mamanın markasını değiştir. Bize bebelac kabız yaptı, hippe geçtik düzeldi. Ama senin bebeğinde farklı mama işe yarayabilir, denemen lazım. Bebekten bebeğe değişebiliyor
Lokma ayseoztas hipp kullanırken her bezde kaka vardı. Aptamilde ise günde 1 kez yapıyor. Ama doktor sorun değil her gün yapmasa bile olur dedi
MSG102915 Her sabah ve her akşam yapıyor düzenli olarak. 4 aylık olacak 2 gün sonra baştan beri böyle. Sadece karın ağrısı olursa 1 kere yapıyor.