Tubacnr0 Merhaba anneler oğlumun 3 yaşına girmesine 1 buçuk ay var henüz tam anlamıyla konuşmuşyor ikili gelime anne gel baba gel isimler anne attı düştü bitti gitti amca teyze vs gibi kelimeleri var ama henüz iletişimi tam yok anlaması gelişimi çok iyi şükür çocuk gelişim uzmaninada görürdük sakın olmamızı konuşacağını sole uzun Bi şekilde anlattı ama artık konuşsun istiyorum sabırsızlanıyorum önerileriniz varmi sole yaptım bu süreçte konuştu çok sosyaliz cocuklarla bir araya getiriyorum hergun park ilgiliyiz etkinlik yaparız babada ayni sekilde
bebegiminbesigicamdan Tubacnr0 erkek cocuklari gec konusur derler yegenim 4 bucuk yastan sonra acildi ama benim oglum erken konustu o ayri ben yegenim konusamayinca gordum gercekten aileler zorlaniyor o yuzden oglumun uzerine cok düştüm korkmayin yani zamanla duzeliyor
AhMeh Tubacnr0 aynı durum benim büyük oğlumda da vardı. Şu an tam 3.5 yaşında her şeyi konuşuyor ama haber spikeri gibi değil tabi 😂 hiiç endişe etmeyin tam 3 yaşına girdi uzun uzun cümleler kurdu ağzım açık kalıyordu. “yavrum madem olaylara hangi kelimelerle tepki verip cümleler kuracağını biliyordun 3 sene niye bekledin “diyordum . 😂😘🎈 bizim hesabımızla bir ay çocukların gelişiminde o kadar önemli ki bir ayda neler katıyorlar kendilerine . Hiç endişe etmeyin inşallah içiniz rahat olsun . 💛
petitonunannesii Tubacnr0 Benimde oğlum 2 buçuk yaşında yaklaşık 30 kelimesi felan var mama bitti, Su bitti,baba gitti, karga gitti,anne mama ,baba mama ,bebi ağlıyor bunlarda ikili cümlesi başka da konuşma yok bizde endişeliyiz.
Storymoon Tubacnr0 benim oğlumda erken konuştu 3 yaşına girecek bi anda 4 lü cümleler kurmaya başladı ama ben hep konuşuyorum ve televizyon izliyor şarkılar dinliyor 3 4 şarkıyı biliyor mesela ezbere ve ne soylediği bütün kelimeleri tane tane anlaşılır şekilde siz yine ilgilenin sakin olun her çocuk aynı değil bi anda konuşacak göreceksiniz merak etmeyin
Selin_ferdi42 Tubacnr0 4 buçuk yaşında oğlum konuşurken ne dediği anlaşılmıyor daha 8 9 aylıkken netti sonra bı anda kesti konuşmayı şimdi zor anliyorum