Çocuğum üç ay sonra 2 yaşına girecek sadece baba diyor ve ağzı dolu bı sekılde sesler çıkartıyor arkadaşlarıyla oynamaktan pek hoşlanmıyor diye doktora götürdük aslında bu doktor hastane surecı çok önceden beri başladı ama bugün doktor çocuğunuz otizm değil ama ilerlerse bu şekilde olabılır dedi bol bol sosyallessın dedi ve özel egıtım alsın dedi var mı acaba Çorum’da onercegınız yer ya da başına böyle şeyler gelen anneler neler yaptınız çok yalnızım kafaya taktım çok fena 🙄