Zhrbl12 kuzeyinannesi06 her bebek farklı doğum kilosuna da bağlı mesela benim ki iki aylıkken 6 kilo idi kimine göre fazla ama bebeğim 4 kilo doğdu zaten yani o zamanlar ayda 1 er kilo almıştı buda gayet normal. Şimdi 6 aylık kilo alımımız yavaşladı mesela bu ay sadece 300 gram almışız 😁 Buda gayet normal. Düzenli kilo alıyorsa başka bebeklerle kıyaslamaya gerek yok
meyratanesi Bizde 3900 doğduk 40 kontrolünde 5700 gram 59 cmdi anne sütü alıyor kızım sadece, doktor 4 saatte bir emzirmemi söyledi gelişatlı olduğu için ama iştahlı bebeğim ve 5-10 dk emiyor siz ne sıklıkla emziriyorsunuz