Bibebek_ 18. Ayda tutma kaslatı gelişiyormuş. Uzun süre çişi ni tutupntutmadığını gözlemleyebilirsiniz, benim oğlum uykusında değil uyandığı zamanlar gece işiyordu,
Kaka yaparkrn saklanmaya başlıyorlar
Bezi çıkarmak istiyorlar
Dil gelişimi olarak kaka çiş diyebiliyor olmalıymış
Size tavsiyem cırtcırtlı tuvaşet eğitimi kitabıyla psikolojik olarak 1 ay hazırlayın sen de büyüyünce tuvalete gideceksin, orda kaka havuzu var kakalar arkadaşlarının yanına gidiyor drdim ben 😂 kaka yapınca bu kakaya ne olacak diye ağlarlarmış bizde olmadı. Kaka bye bye aykadalaya dit dedi😂