

Arkadaşlar 14 haftalikken doktor hem alttan hem normal baktı kız dedi bu zamana kadar kız diye biliyorduk 22 haftalık oldum doktor kordonu hep bacakların arasına almış erkekte olabilir göremiyorum dedi 3 hafta sonra gel kesin bisey söylerim dedi cinsiyeti önemli değil ama insan merak ediyor kafam çok karıştı açıkçası