Kızlar a101 kakolu fındıklı keki var ya onu evde yapan var mı bayılıyorum ben ona ya herhalde fakirlikten zamanında 25 Kuruştu neyse ama bı de kalıptan nasıl kek çıkarıyorsunuz anlamıyorum yapamıyorum ya çıkmıyor 🤦
Bilmiyorum belkide kalıpda sorun vardır yani kaç kere çıkmadı bı çözüm lütfen