adendefne Göğüs çatlağım var bunun için fito krem kullanmına başladık ancak fito kremle göğüs kalkanı kullandığımda uzun süre kullanınca kahverengi kısmımı egzama yapıyor nasıl kullanıyorsunuz bu sorunla karşılaşan var mı ?