hanzademira Ocean B12 kullandım 2 kutu, tekrar tahlil vermedim ama.
1 yaşa kadar nerdeyse hiç açmadım, sonra biraz çocuk şarkılarından izliyordu, 18 ayında tamamen kestim ekranı ama şu sıralar dayanamıyorum, günde 3-4 kere 10 ar dk açıyorum, çok sıkılıyor evde çünkü. Ama kendim asla tv izlemem yanında yani televizyona en azından hiç maruz kalmıyor 🥲