Merhaba, 24 gunluk bebegim var. ilk gunden beri geceleri alarm kuruyorum, 1.5-2saatte 1 emzirmek icin. Arada kendisi de agliyor bazen de emme zamani geldiginde uyukladigi icin meneyi tutsun diye 10-15 dk ugrasiyorum😕 ne zaman su alarmi kurmaya gerek kalmayacak, kendisi her aciktiginda uyanip meme isteyecek? Siz geceleri bebeginizi ne sklikla besliyorsunuz, neler yapiyorsunu?