bircananne Bugün doktorumuz bebeğim çok kustugu için bunu önerdi sütü veya mamayı koyulaştırıyormuş bu sayede kusmasını engelliyormuş kullananlar varmı sizde durumlar ne nasıl kullandınız sonuçlar nasıl oldu yan etkisi oldumu?
twinsmomm2 bircananne evet bı ara kullandım ben cidden önlüyor kusmasini bir kutusu baya gidiyor zatenn
kbrzknn bircananne bizde de reflü var bebeğim 4 aylık 25 günlük , 25 gündür kullanıyoruz doktor tavsiyesiye kusmayı sıfıra indirdi biz çok faydasını gördük hatta o kadar fayda gördük ki kilo alımında gözle görülür bi artış olduğunu söyledi doktorum 😌
ea_aylms6 kbrzknn twinsmomm2 nasıl kıllandınız acaba doktorum 25 ml ılık sıya yarım çay kaşığı koy dedi ams yine de kusuyor
twinsmomm2 bircananne mama ile besleniyor her mamada kullandık içinde minik bir kaşığı var onunla bir ölçü koyun diyor ama koyu gelirse bı tık daha az koyabilirsiniz