İnanılmaz agır gecirdiğimiz bir hastalık iki gündür kafamı kaldıramıyorum gözlerim açılmıyor hapşırmaktan ve öksürmekten maf olduk üstelik sadece ben de degil kızım 3 gün ugrastı atesler içinde o iyileşti derken eşim ben hastalandık kayınvalidemler de aynıymıs salgınmı ne bu böyle ya parmak uçlarıma kadar bütün kemiklerm agrıyor emziriyorum diye ilaçda içemiyorum