En son 14 saatlik yolculuk yaptım oğlum 6 aydan büyüktü. Gece yaptık yolculuğu genellikle hep uyudu babaynesti yatak olarak kullandık eşimle dizlerimin üstüne yatak yaptık gece boyunca uyduu arada mizmizlandi . Işıklar kapalı olduğu için emzirmek sıkıntı olmadı. Molalarda uyanmak zorunda kaldı huysuzluk yaoti ama başarıyla atlattık çocuktan çocuğa değişir. Ama artık 1 yasidna ve yarım saatlik yolculukta bile zorlanıyorum o yüzden zorda kalmadıkça uçak yada özel arac tercihimiz