Sofya benim oğlum da öyle, 3 yaş 4 aylık, parkta deli gibi bağırıp duruyorum,yapma oğlum hayır oğlum,vurma oğlum,korkuyorum birine bişey yapacak diye, herkes kardeşi yok ondan diyor ama bu saatten sonra kardeş asla düsunmuyoruz, kreşe vercem inşallah orda düzelir, ordada böyle davranırsa diye çok korkuyorum