gulyabani Kızlar en son ocak ayında aldım henüz gelmedi aylardır. Belediyeyi arıyorum biri başka biri başka diyo. Sizler en son ne zaman aldınız?
Norveckizi gulyabani ben ocakta aldım. Arkadas ocakta aldı. Dıger ıkı arkadas daha ocakta aldı Teyzemiz ocakta aldı. Hıc birimize bıdaha gelmedi Rte butce kısıtlamasına gidilecek demıs. Dagıttırmıyormus galıba
egeeylul gulyabani bende ocakta aldım en son dün aradım durdurulmuş dağıtım uzun bir süre için belli değil dediler
Mrvln25 gulyabani Ben en son geçen ay aldım getiriyorlar aslında ama ondan öncekinde hatta iki aylık getirmişlerdi 16 litre.
gulyabani Norveckizi kızıma içirmiyorum ama kendim kullanıyodum tatlılarda vs. Bütçe kısıtlamasında ilk bebeklerin ihtiyaçlarına mı göz dikilmiş yazık.
BuzluKahve Norveckizi Bu tamamen İzmir belediyesinin hizmeti. Rte ile alakası yok. Mart ayında aldım en son.
Mrvln25 Norveckizi Bu RTE lik bir durum değil. Öyle olmuş olsaydı tüm illerde bu dağıtılırdı. Tamamen belediyenin kendi inisiyatifinde yapılan bir şey. İzmir’deki de Tire Süt kooperatifi ortaklığı ile dağıtılmaya başlandı. Yani bütçe kısıtlaması değil tamamen bazı belediyenin özensizliğinden ilgisizliğinden kaynaklanıyor.
Norveckizi gulyabani insan saglıgı zaten süt tüketiminden zarar gorur Icmesın ıcmeyın Iyı yapıyorsunuz
gulyabani egeeylul bana da 2 gün önce 2 hafta içinde dağıtılcak demişlerdi. Her aradığımda başka bişey diyolar
sonbezbukucu bana da martta ocak şubatı verdiler. 2 hafta Önce aradım ihale sürecindeyiz dağıtım belli değil dediler.
sonbezbukucu şimdi aradım. süt alım aşamasındayız 2024 yılında 1 kere dağıtım oldu şimdi tekrar dağıtım için bilgilendirme bekliyoruz dediler
gulyabani sonbezbukucu hıı bakalım nolcak. Eskiden her ay düzenli geliyomuş son 2 senedir falan böyle gecikmeli geliyormuş
BuzluKahve Norveckizi Süt kuzusu projesi İzmir belediyesinin Tire kooperatif ortaklığıyla başladı. Hatta isim hakkı bile tescillendi. Tamamen belediyeye ait bir proje.
BuzluKahve Norveckizi Ayrıca 5 değil, 4 yaşa kadar. Süt de Tire Süt Kooperatif ürünü. Sek, Pınar falan gibi markaların uht sütleriyle kıyaslanırsa, hepsinden daha iyi.
gulyabani AnnaKurt menemen farklı oluyormuş zamanları sormuştum onu . İnstgramda inflecar menemen de oturuyor ona gelmiş aramıştım geçen. Tanıdığım birine geldi menemen de diye. Ora ilçe dışı olduğu için biraz zamanları farklı dedi