Deletedmom812 himm anladım canım ama mama verip sisirmektense sağlıklı şeyler yedirip kilo aldırmaya çalışsan daha iyi olmaz mı bunu illaki düşünmüşsundur ama ne bileyim 8 aylık ya hani keçi boynuzu unu ile pankek yapsan nohut unu ile bir şeyle yapsan falan.. Şuan ben kv ile kalıyorum öğleden sonra kendi evime gittiğimde bakayım eğer evde kalmışsa sana özelden mesaj atıp göndereyim olur mu haber veririm 👍