asyazenger yenidoğan üşür diyor herkes yanlış mı yapıyorum bilmiyorum 13 günlük kızım var, doğduğu günden itibaren İstanbul mevsim normallerinin iki kat üstüne çıktı iki gün önce gölgeler 38 derece hissedilendi mesela. Evimiz püfür püfür sıcak esiyor ve ben doğduğundan beri hep tek zıbınla gezdiriyorum evde. Dışarı da çıkarken zıbın üstüne alt ve ince bi üst bir şapka eldiven. Bir de çorapsız gezmiyoruz asla. Bu kadar 😬 nedense üşümeye bizler alıştırıyoruz gibi geliyor bu sıcakta kalın giydirsem kışın nasıl baş ederim diye düşünüyorum. Ev 21 derece olursa normal giyinikama bizim ev aşırı sıcak umarım yanlış düşünüp çocuğumu hasta etmem ya 🥺🥺🥺 insanlar karın içine atıyor çocukları doğar doğmaz, alışmakla ilgili sanırım