Ysmnyasmn Merhaba anneler benim kızım 1 yaşinda 9 buçuk kilo dişleri çıkmadı hala ve çok iştahsız b12 si çok düşük çıktı b12 yi düzelmesi için neler yedirmeliyim
Sedaalya Ysmnyasmn Yemekle düzelmiyor ne yazık ki vitamin değerleri. Kesinlikle takviye alıp kullanmalısınız. 2-3 aya değerleri normale dönmüş olur zaten 🙏
dayes Ysmnyasmn bizim 121di değeri çok düşüktü, 2 ay fıs fıs kullandık sonra tekrar tahlil verdik çok şükür yükseldi 300leri gördük bir ay daha kullanacağız
Seri-33 Oxean in B12 fiş fiş i var kullanın.Ben kullandım yükseldi.Demir de düşük olabilr oda iştahsızlık yapıyormuş.
Ambrossia Seri-33 bizimde düşük çıkmıştı 9. Ay da bu ilacı verdi doktor kullanıyoruz ama bu ay 1 yaş kontrolü var bakalım inşallah yükselmiştir bizimde 🙏🏻