CaninannesiCemre hevrin Yaştan dolayı risk olabileceği için Nifty testi yaptırmıştım ben ,hamileliğimi telaş içinde geçirmemek için
cihangirrrr hevrin bizde burun küçüklüğü var down senderomu riski var demişti öyle olmadı fındık burunlu oğlum oldu
sekerportakali9 hevrin evet risk vardı ama gayet sağlıklı doğdu. Ben ikili ve üçlü testi kaçırmıştım direk 4lü testi yaptırmıştım. Kızım sağlıklı doğdu çok şükür