cansuatlas8 Bebeğim 3buçuk aylık mama destekli emziriyorum evet mamanın içinde su var zaten fakat havalar çok sıcak arada biraz su vermem gerekir mi bebeğine su veren varmı suyun bebeğe bir zararı olur mu hiç vermedim sormak istedim
etuerk cansuatlas8 sıcak havalarda bir iki çay kaşığı mamadan biraz sonra veren oluyor genelde tabi size kalmış ben ek gıda dönemine kadar anne sütü alıyor diye vermemiştim arkadaşım mama veriyordu süt da veriyordu mesela
[silindi] cansuatlas8 sadece anne sutu ise gerek yok ek gidaya baslayinca verirsin ama mamada aliyosa azda olsa verebilirsin
cansuatlas8 [silindi] Evet hem mama hem emziriyorum bugün denedik çok istekli içti az verdim zaten ama içim rahatladı 😊
cansuatlas8 tatlibiranneo Verdim bugün çok sevdi çok üzülüyordum ya susuyorsa diye banada meme emiyor zaten mamadan sonra emzir diyorlardı su ihtiyacı için ama içim el vermedi havalar çok sıcak çünkü
asell_asl cansuatlas8 benim bebeğim 3 aylık sadece mamayla besleniyor ama ben su da veriyorum . Doktorumuz susadığını hissedersen ver dedi . Bazen ağzı kupkuru oluyor mamalar şekerli ve bence çok susuyor . Veriyorum yani. Hatta bazen yediğimiz meyvelerden de yalatıyorum ne olacak ki bi kaç damla karpuz damlatıyorum mesela ben yerken 😅 geçen yenidünya yalattırdım iştahlı iştahlı yaladı 😅 çok kasmayın yani
cansuatlas8 asell_asl Bende aynıyım bugün karpuz tattırdım eskidende bu aylarda tattırıyorlarmış sonuçta bi dilim karpuzu vermiyoruz bizimkide baya iştahlı yiyecek bişey gördüğünde titremeye başlıyor hemen ağzına götürmeye çalışıyo 🙈🙈 bende verdim bugün su çok istekli içti 😊😊
elifnurkerim cansuatlas8 mamadan sonra bi iki cay kasigi vermek gerekiyor agizda mama kalintisi kalip aft olmasin diye agiz temizligi acisindan verilmesi gerekli doktorumuz verin dedi
catcilek cansuatlas8 sudan zarar gelmez hava zaten çok sıcak bir iki çk kaynamış ılımış mama suyundan verin arada
[silindi] eslem00 cogunluk anne sutuyse gerek yok ama cogunluk mamaysa doktorunuza danışarak cok az verebilirsin.