Kızlar erken gebelik testi yaptım dün tek çizgi çıktı 6 gündür geciken adetim var test yapmadan önce sağ tarafımda saplanır gibi ağrım olmuştu uzun sürmedi aynı gün geçti ağrı ve adetim çok düzenli ilk doğum yaptığımda da hiç gecikme olmadan hep düzenli devam etti geç döllenme olabilir mi bu yüzden teste çıkmamış olabilir mi yaşayanlar oldu mu aklım karmakarışık lütfen bakar mısınız ?