onefinemom Bebişlerinde bu durumu yaşayan var mı? Sıcaktan mı, kuruluktan mı, alerji mi bilemedim… mustelanın stelatopia emollient kremini aldım, rahatlatacak gibi de duruyor ama … Kullanan var mı? Ya da işe yaradı mı?
Rozalinda onefinemom atopik hassas ciltli bebeğiniz ya benimki de öyle. Mustelanın kremı ıyı gelir. Bıoderma daha ıyı geldi ama bize.
saram onefinemom Benim bebeğimde geçen sene aynı böyle oldu canım çok fayda etti sen kullanmaya devam et geçiriyo
onefinemom Rozalinda o zaman alerji değildir değil mi? sinirim bozuldu iki üç gündür ya alerjiyse diye, doktora da gidemedim bir türlü…
sencokbiliyon onefinemom aynı durumu yaşadım. Doktora götürdüm. Mustela stelatopia kullandım 2 günde geçti. Şimdi mustelanın nemlendiricisini sürüyorum. Hiç kalmadı canım.
sencokbiliyon onefinemom Canım bak böyleydi. Hatta daha da kötüydü. Banyo yaptır tamam mı, sonra temiz cildine Stelatopia krem sür. 1 gecede farkı göreceksin. Sonrasında da bu nemlendirici ile nemlendir düzenli olarak. 2-3 günde tertemiz oluyor yüzü. Benim kızımda atopik. Arada bir tekrarlıyor. Stelatopia sürüyorum hemencecik geçiveriyor. Ama nemlendirmeyi ihmal etmezsen tekrarlamaz diye düşünüyorum.
sencokbiliyon sencokbiliyon Bak kremi kullandığım gecenin sabahı. Ve bir sonraki gün 😊 hemencecik etki etti.
benoyleuygungordum___ sencokbiliyon merhaba benim de bebeğim 1 yaşındinda atoderm Bioderma dedi krem önerdi kullan dedi döküntü şeklinde vücudunda oluyor krem felan sürünce geçiyor şimdi bu nemlendirici kremi her gün mü sürsem yoksa oldukça mi
elvanpolat sencokbiliyon bebeğim 18 günlük Vücudu ve yüzü bu şekilde hatta daha fazla kızarık Bende kullansam bişey olur mu acaba
onefinemom sencokbiliyon oy maşallah çok tatlı bir şey bu 😍 sağlıkla hayırla büyüsün inşallah. Tamamdır ben de uygulayayım bu şekilde 🙏🏻 çok teşekkür ediyorum
sencokbiliyon benoyleuygungordum___ atopik olan çocuklar çok hassas oluyorlar. Sürmeyince tekrarlıyor. Ben denedim. 3-4 gün sürmedim yeniden çıkıyor o kırmızı noktalar. Ama her gün sürdüğümde çıkmıyor. Zaten en küçük boyunu aldım. Biraz pahalı çünkü. Azıcık sürmek yeterli oluyor. 😊 hergün sürmenizi tavsiye ederim özellikle banyodan sonraları
benoyleuygungordum___ sencokbiliyon peki bu yani ömür boyu böyle her gün kullanacak mı bu kremi yoksa düzenli kullanimda gider mi
sencokbiliyon benoyleuygungordum___ geçiyormuş 1 yaşına kadar 😊 mesela ben kremi kullandım 1 Aydır yüzü pürüzsüz. Günlük nemlendiriyorum sadece
sencokbiliyon elvanpolat isterseniz önce bi doktora götürün. Önce kızarıklığın sebebini söyledin. Çünkü belki alerjidir. Eğer alerji ise, o etkeni yok etmeden ne krem kullanırsanız kullanın fayda etmeyecektir. Ama size de atopik dermatit filan derse eğer, kesinlikle öneririm. Bizde çok işe yaradı.